Kas ir krāsu psiholoģija?

Krāsu psiholoģija ir pētniecība par krāsām. Precīzāk, tas ir pētījums par to, kā konkrētas krāsas, nokrāsas un ēnas ietekmē cilvēkus un viņu jūtas vai emocijas. Vienkāršāk sakot, tas ir pētījums par to, kā krāsas var likt jums justies. Tagad tā ir pieaugoša krāsu kontrole, kas kļūst arvien noderīgāka mārketinga, reklāmas dāvana, dizaina un zīmolu izveidošanas jomā. 

Tas ir pētījums vai aspekts, kā cilvēka smadzenes var uztvert to, ko jūsu acis vizualizē. Kad smadzenes redz konkrētu krāsu, kā šī krāsa tiek tulkota visā ķermenī? Kāda veida ietekme šai krāsai ir uz cilvēka domām, idejām, darbībām un emocijām?

USB atmiņas kartes
USB atmiņas kartes tās ir ļoti parocīgas reklāmas dāvanas

Tas ir tieši tas, ko krāsu psiholoģija cer izpētīt un saprast. 

Jūs, iespējams, to neapzināsieties, bet krāsai ir izšķiroša nozīme tam, ko jūs izlemsiet darīt konkrētajā situācijā. Krāsas liek jums justies un domāt dažādos veidos. Kā patērētājam krāsu psiholoģijai mārketingā ir unikāls veids, kā mudināt dažādu darbību veikšanu, piemēram, iegādāties produktus, pierakstīties uz akcijām un izvēlēties konkrētus zīmolus citu vietā.  

Katrai krāsai ir sava personība, pirms tā izraisa noteiktu emociju jūsos. Tas ir tas, ko krāsu psiholoģijas eksperti ir sapratuši. Krāsām ir sava personība, kas savukārt var ietekmēt arī jūs. Katra krāsa var izvilināt noteiktu emociju no skatītājiem. 

Melns

Melnā krāsa ir kontrastējoša un spēcīga krāsa, ko izmanto, lai pārdotu augstas klases produktus. Izsmalcinātība, loģiskums, elegance, autoritāte, drošības un varas izjūta ir pozitīvas emocijas, ko šī krāsa izraisa, kamēr negatīvās emocijas ir depresija, apspiešana, sēras, smaguma izjūta un aukstums. Daži zīmoli, kas izmanto šo mūžīgo krāsu, ir L’Oréal, Nespresso, The New York Times un Nike.

Mārketinga krāsu psiholoģija: ko nozīmē krāsas un kā tās ietekmē patērētājus?

Ziņas no tās pašas kategorijas: